روش های ارسال انبوه
نوشته شده توسط : صبا

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

برای ارسال پیامک انبوه به شماره های مسدود می توانید از قابلیت  بهترین روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت  استفاده نمایید، در حالت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت، ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شرکت مدیر پیامک سیم کارت برای دستگاه های GSM تهیه می کند و شما نیاز به خرید هیچ سخت افزار جانبی ندارید و فقط با خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک قادر هستید به شماره موبایل هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

این روش ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارسال پیامک با سیم کارت معروف است، زمانی که از ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت استفاده می کنید برای گوشی مخاطب فرسنده، شماره های شخصی مانند شماره های ۰۹۹۰ یا ۰۹۹۹۱ یا ۰۹۱۰ هستند که پیامک ارسال می کنند.

در حال حاضر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند تنها روش ارسال پیامک از طریق سیم کارت می باشد.

۰۰

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offbulk استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت از پنل پیامک خریداری کنیم؟

شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت خودتان سخت افزار مودم GSM و سیم کارت تهیه نمایید و برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده نمایید اما مشکلی که به وجود می آید، ابتدا این که شما بانک شماره موبایل ها را ندارید و برای ارسال پیامک های طبقه بندی و تقکیک شده نیاز است که بانک شماره موبایل ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.نمایندگی سامانه پیامک چیست؟  نمایندگی فروش پیامک  پنل نمایندگی ارسال اس ام اس راهی مطمئن برای کسب درامد اینترنتی می‌باشد.

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت.
شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد.

 

همچنین نرخ سوختن سیمکارت ها در دستگاه های تکی بسیاز زیاد است زیرا شما روزانه فقط می توانید ۱۵۰۰ پیامک از هر خط ارسال نمایید شرکت مدیر پیامک قابلیت ارسال پیامک انبوه به تعداد نامحدود به صورت روزانه دارد زیرا تعداد سیم کارت های ما بسیار زیاد است و از این نظر مشکلی وجود نمی آید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

مودم جی اس ام

مودم جی اس ام یک مودم بی سیم است که با شبکه مخابراتی GSM کار می‌کند. این نوع مودم همانند مودم‌های آنالوگ عمل می‌کند با این تفاوت که در مودم آنالوگ ارسال و دریافت داده از طریق خط تلفن صورت می‌گیرد ولی در مودم جی اس ام ارسال و دریافت از طریق امواج رادیویی انجام می‌شود. این مودم عموماً جهت ارسال پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد. مودم‌های جی اس ام از قیمت بالایی برخوردار هستند ولی در عوض امکان ارسال به خطوط بلک لیست را تا حد زیادی فراهم می‌کنند.

پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت

از آنجای که روز به روز به حجم شماره های مسدود شده همراه اول اضافه می شود و خیلی از مشترکین همراه اول و… تمایلی به دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ندارند. مدیر پیامک برای اولین بار در کشور ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر با سیم کارت  راه اندازی کرد.

لازم به توضیح است که بیشترین عامل حجم شماره های مسدود شده نظارت ضعیف در سرویس ارزش افزوده و کم کاری برخی از اپراتورها می باشد. که مهم ترین عامل نارضایتی مشترکین و از ببین بردن کیفیت تبلیغات در این روش شد.

لازم به ذکر است،

بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در این صورت به ازای هر بار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد در صورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

نکات تعرفه ارسال انبوه

  • تعرفه های فوق برای ارسال یک عدد پیامک (۷۰ کاراکتر برای پیامک فارسی و ۱۶۰ کاراکتر برای پیامک انگلیسی) می باشد.
  • در صورت طولانی بودن پیامک ارسالی تعرفه در تعداد پیامک ضرب خواهد شد.

 

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایل های فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد. نمایندگی ارسال پیامک انبوه علاوه بر درامد حاصل از فروش پنل، نمایندگان از اعتبار شارژی که کاربران زیرمجموعه شان خریداری میکنند نیز سود مابه‌التفاوت کسب خواهند کرد و همچنین اگر کاربرانشان خط اختصاصی خریداری کنند از این طریق نیز سود خواهند و همچنین میتوانند پنلهای کاربری را یکساله تعریف کنند و در سالهای بعدی با اخذ هزینه تمدید برای کاربر تمدید کنید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش مدیر پیامک, پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

موارد دیگر برای ارسال پیامک

  • در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است که فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در استان البرز می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • مدیر پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نمایید.

پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت چیست؟

در این روش ارسال اس ام اس از طریق دستگاه های قدرتمند مخابراتی که قادر به اتصال چندین سیم کارت به صورت همزمان را دارد ارسال می شود.

چند مزیت مهم پنل ارسال اس ام اس از طریق سیم کارت

  • عدم نیاز به دستگاه و خرید سیم کارت
  • سرعت مناسب
  • تاثیر گذاری بالای تبلیغات
  • بهره وری بالای مشاهده تبلیغ
  • ارسال به لیست مسدود شده

سیم کارت یا شناس کارت (ماژول شناسانندهٔ مشترک) کارتی هوشمند برای تلفن های همراه است. سیم کارت به طور امن کلیدهای مشترک-سرویس دهنده را برای شناساندن یک تلفن همراه در خود نگه می‌دارد. یک سیم کارت به کاربران اجازه می دهد که گوشی تلفن خود را به آسانی فقط با خارج کردن سیم کارت و قراردادن آن در گوشی دیگر تغییر دهند.

معادل سیم کارت

استفاده سیم کارت در شبکه های GSM است.معادل سیم کارت در شبکه های UMTS به نام USIM یا Universal Simm است، در حالیکه ماژول خارج شونده معرفی کننده کاربر (RUIM) در تلفن‌های CDMA بیشتر کاربرد دارد.

سیم کارت در دو اندازه استاندارد موجود است. اولی اندازه یک کارت اعتباری (۸۵٫۶۰م. م × ۵۳٫۹۸ م. م × ۰٫۷۶۶م. م) است. جدیدتر که خیلی محبوب تر هم است، اندازه مینیاتوری با ۲۵ م. م در طول، ۱۵ م. م ارتفاع و نازکی به اندازه ۰٫۷۶۶ م. م دارد.

W-SIM سیم کارتی ست که هسته فناوری سلولی را با کارتی درون خودش کامل می‌کند.

GSM 11.11 معرفی کننده مشخصات سیم کارت است. GSM 11.14 معرفی کننده مشخصات برنامه‌های ابزاری SIM برای سیم کارت است.

پنل ارسال sms به شماره های مسدودی بلک لیست

شماره های مسدودی به شماره های گفته می شود که دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی مانند کد فعال سازی به این شماره موبایل ها می توانید از سامانه پیامک مدیر پیامک استفاده نمایید. در صورتی که سامانه ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک های شما اطلاع رسانی می باشد و رسیدن پیامک های شما به مخاطبان برای شما حائز اهمیت است باید حتما خط خود را خدماتی نمایید یا از خط سیم کارت برای استفاده پیامک های تبلیغاتی به بلک لیست استفاده نمایید. مدیر پیامک یک خط خدماتی عمومی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی در اختیار شما قرار میدهد که می توانید با این خط به شماره های مسدودی نیز پیامک ارسال نمایید. از این خط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی و کدهای فعال سازی میتوانید استفاده نمایید.

نرخ مناسب و کیفیت مطلوب

شرکت مدیر پیامک افتخار دارد اعلام نماید با توجه به ارائه نرخ مناسب و کیفیت مطلوب، سفارش ارسال بیش از یک میلیون پیام کوتاه تبلیغاتی در سطح استان های زنجان، کردستان، همدان ،آذربایجان غربی و قزوین را در ده روز گذشته برای موسسات دولتی و نیمه‌دولتی با موفقیت انجام داده است.

تعرفه جدید ارسال پیامک فارسی و لاتین در پنل مدیریت خطوط اختصاصی اعمال شد. از این پس کاربران گرامی می توانند sms فارسی و لاتین را با تعرفه جداگانه ارسال نمایند.

تعرفه های جدید

با توجه به اعمال تعرفه های جدید ارسال پیام کوتاه فارسی و لاتین در چند روز آینده از جانب مخابرات، امکان تشخیص و تفکیک پیام فارسی از لاتین در پنل خطوط اختصاصی فراهم شد. به محض ابلاغ تعرفه جدید، نرخ ارسال جدید اعمال خواهد شد.

اضافه شدن سیستم جدید سیستم پاسخگویی هوشمند به طور رایگان برای کلیه کاربرانی که درخواست خود را اعلام نمایند فعال می‌گردد. با استفاده از این سیستم در صورت ارسال هر پیام به خط اختصاصی، یک جواب که مدیریت آن دست کاربر خط اختصاصی است، به ارسال کننده پیام ارسال می شود.

برخی مزایای سیستم پیام کوتاه مبتنی بر وب به سایر دستگاه ها

  • هیچ گونه نیازی به نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار خاص نیست. دسترسی به محیط مدیریت خط sms ، تنها با نام کاربری و رمز عبور با امنیت کامل از طریق اینترنت میسر است.
  • خطوط مجازی sms نیاز به سیم‌کارت و اختصاص یک کامپیوتر جداگانه برای سیستم sms ندارد. در نتیجه هزینه تمام شده مقرون به صرفه است.
  • سرور پیام کوتاه ۲۴ ساعت شبانه روز آنلاین است و امکان دریافت و ارسال اس ام اس در هر ساعتی وجود دارد.
  • نرم افزار ارسال و مدیریت sms و کلیه اطلاعات وارد شده مانند شماره های تلفن همراه بر روی سرور شرکت ارائه دهنده نگهداری می شود. بنابراین از هر نقطه امکان دسترسی به آن ها (با امنیت کامل) وجود دارد.
  • محیط مدیریت خط sms کاملاً فارسی و با کاربری بسیار ساده طراحی شده است.
  • خطوط sms با اتصال مستقیم به سرور پیام کوتاه اپراتور مخابرات امکان ارسال با سرعت بالا را فراهم می آورد ( بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ sms در دقیقه ) در صورتی که سایر روش ها (مودم GSM) توانایی ارسال حداکثر۱۰ تا ۳۰ sms در دقیقه را دارد.
  • فرمت کلی شماره پیام کوتاه واگذار شده رند و روان است.
  • این ارسال با سیم کارت های معمولی و از طریق مودم GSM انجام می گردد.
  • کیفیت ارسال بالا بوده اما ممکن است تا ارسال تمامی پیام ها – خصوصا در ایام ترافیک ارسالی یا در ارسال های بالا – با تاخیر انجام پذیرد.
  • این نوع ارسال به هیچ عنوان بازگشت اعتبار نخواهد داشت چرا که به تمامی شماره های فعال، ارسال ها انجام می گردد.
  • با توجه به اینکه گزارش ارسال از طریق سیم کارت دریافت می شود ممکن است گزارش دقیقی ارائه نگردد.
  • جهت ارسال پیام می بایست از قسمت انتخاب شماره در بخش های ارسال، +۹۸sim را انتخاب نمایید.
  • تعرفه این ارسال، دقیقا مطابق با تعرفه اصلی (اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰) می باشد.
  • در صورت استقبال بالا از این نوع ارسال، ممکن است محدودیت هایی در آینده اعمال گردد.
  • جهت فعالسازی این امکان و اختصاص خط می توانید درخواست خود را از طریق تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید.
  • جهت فعال شدن این امکان و خط +۹۸sim برای کاربران و نمایندگان خود، می بایست از طریق ویرایش کاربر و فعالسازی امکان “ارسال از سیم کارت” اقدام نمایید.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال ۹۴

افراد حقیقی و یا شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز ننموده اند با توجه به اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال ۹۴ مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک انبوه به صورت حقیقی و با توجه به دستور العمل ارائه شده ی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال ۹۴ کلیه خطوطی که در گذشته به صورت حقیقی به صورت تبلیغاتی شده و امکان ارسال پیامک انبوه با این خطوط به خطوط بلک لیست امکان پذیر نمی باشد. افراد و شرکت های مذکور می توانند فرم تعهد نامه خود را به صورت حقوقی پر نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند در غیر این صورت امکان خدماتی کردن خطوط این افراد به هیچگونه امکان پذیر نمی باشد.

خط خدماتی اشتراکی

پنل اس ام اس  شرکت مدیر پیامک برای تمامی کاربرانی که امکان خدماتی کردن برای آنان میسر نمی باشد از طریق خط خدماتی چیست اشتراکی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد به کاربرانش این امکان را میدهد که به خطوط بلک لیست بدون هیچ محدودیتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند.

اگر شما درزمینهٔ تبلیغات پیامکی فعالیت داشته باشید قطعاً با مشکل ارسال نشدن پیامک به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند روبرو شده‌اید و حتماً کلمه ارسال پیامک به بلک لیست به گوشتان آشنا است.

راهکار چیست؟

یک راهکار این است که این حجم عظیم از شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند را نادیده بگیرید و فقط به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی فعال دارند پیامک بفرستید.

اما راهکاری بهتری هم وجود دارد، شما می توانید با شماره موبایل های سیم کارت به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید، دقت کنید که نیازی نیست شما سیم کارت یا سخت افزار یا مودم gsm برای ارسال پیامک باسیم کارت تهیه کنید. ما در شرکت مدیر پیامک تمام اقدامات را فراهم کرده‌ایم؛ برای ارسال پیامک با سیم‌کارت شما کافی است یک پنل پیامک از سایت مدیر پیامک تهیه کنید و زمان ارسال پیامک خط ارسال کننده پیامک را خط سیم کارت یا ۹۸sim انتخاب نمایید با این خط پیامک های شما با شماره موبایل های سیم کارت به گوشی مخاطب می رسد و از فیلتر بلک لیست عبور می‌کند.

آیا ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت قانونی است؟

در روش ارسال پیامک با سیم کارت تمام سیم کارت های ارسال کننده پیام به نام شرکت مدیر پیامک هستند و برای شما هیچ مشکلی به وجود نمی آید و ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت به هیچ وجه غیرقانونی نیست. دقیقاً مانند این است که شما با گوشی موبایل خودتان به دوستان و آشنایان و مشتریانتان پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

در کنار ارسال پیامک با سیم‌کارت، خطوط خدماتی وجود دارند که این خطوط نیز از فیلتر بلک لیست عبور می کنند و پیامک شما به دست افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند نیز می رسد. به این خطوط خط خدماتی میگویند، ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط غیرقانونی می باشد. البته افرادی که دارای خط خدماتی رایگان هستند به اپراتور تعهد داده‌اند که با این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نکنند و بابت این تعهد اپراتور از آن ها سفته می‌گیرد.

پس برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست و افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تنها راه ارسال پیامک با خط سیم کارت می باشد.

سرعت ارسال پیامک با خط سیم کارت چقدر است؟

ارسال پیامک انبوه با خطوط اپراتورهای ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ و … بسیار بالا بوده به‌گونه ای که در هر دقیقه بیشتر از چند صد هزار پیامک با این خطوط ارسال می شود و سریعاً به گوشی مخاطب می رسد و هزینه پیامک تبلیغاتی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند عودت داده می‌شود. اما در ارسال پیامک با خط سیم کارت چون پیامک ها از طریق دستگاه gsm حرفه ای و به صورت فیزیکی ارسال می شوند و هر سیم کارت محدودیت روزانه ارسال ۱۵۰۰ پیامک دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت ممکن است دارای تأخیر چند ساعته باشد اما مطمئن هستند که تمام پیامک های ارسالی به گوشی مخاطب می رسد.

قصد تکمیل ظرفیت پرواز دارید

بنابراین بهتر است زمانی از ارسال پیامک با خطوط سیم کارت استفاده کنیم که مدت زمان و تأخیر پیامک برایمان اهمیت چندانی نداشته باشد، این طبیعی است که اگر قصد تکمیل ظرفیت پرواز دارید و پرواز تا چند ساعت آینده انجام می شود ارسال پیامک با سیم کارت، مورد منطقی به نظر نمی رسد زیرا ارسال پیامک با سیم کارت ممکن است چندین ساعت تأخیر داشته باشد و پیامک شما حتی زمانی به دست مخاطب برسد که پرواز انجام شده باشد.

دستگاه gsm یا پنل پیامک با سیم کارت؟

یک سوال دیگری که می تواند ذهن شما را به خودش مشغول کرده باشد این است که بهتر نیست از طریق دستگاه gsm خودتان پیامک ارسال کنید؟ ارسال پیامک با دستگاه های جی اس ام درگیری های خودش را دارد، نرخ سوختن پیامک ها به علت مانیتورینگ شدید مخابرات بالا رفته است اگر از مودم gsm پیامک بفرستید بعد از مدتی متوجه می شود به جای بازاریابی و ارسال پیامک درگیر موارد فنی شده اید و عملاً از کسب و کار خودتان غافل شده اید.

ارسال پیامک با دستگاه gsm

همچنین زمانی که شما قصد ارسال پیامک با دستگاه gsm را دارید بانک شماره را باید جداگانه تهیه کنید که این مساله هزینه بر می باشد، آسان ترین و کم هزینه ترین راه استفاده از پنل پیامک سیم کارتی است که پنل به صورت پیش فرض خط ارسال پیامک با سیم کارت را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند پیامک ارسال کنید.

موارد استفاده ارسال پیامک با شماره سیم کارت

در ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید انواع پیامک های تبلیغاتی را با خط سیم کارت ارسال نمایید البته مدیر پیامک تابع قوانین جمهوری اسلامی بوده و تمامی پیامک های ارسالی از سمت کاربران مانیتور می شود.

  • برای موارد انتخاباتی
  • برای پیامک تبلیغاتی
  • برای اطلاع‌رسانی
  • برای ارسال بن تخفیف به مشتری

ارسال پیامک انبوه به بلک لیست با سیم کارت

اگر شما در محیطی فعالیت می کنید که تمام دوستان شما و اطرافیان شما از ارسال پیامک به بلک لیست استفاده می کنند می توانید با خرید نمایندگی سامانه پیامک از مدیر پیامک به مشتریان خود، پنل پیامک با قابلیت ارسال پیامک از سیم کارت واگذار نمایید و خطوط سیم کارت شرکت ما نیز به صورت رایگان روی پنل کاربر شما فعال است. دریافت نمایندگی پنل پیامک سیم کارت علاوه بر این که تعرفه ارسال پیامک با سیم کارت خودتان را کاهش دهید می توانید از شارژی که کاربران زیر مجموعه شما بابت ارسال پیامک پرداخت می‌کنند، درآمد داشته باشید.

حجم شماره های بلک لیست مخابراتی به شدت افزایش یافته است و این شماره ها امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند بنابرین یک بازار بزرگ تقریبا ۷۰% را برای بازاریابی پیامکی از دست داده اید؛ ما برای شما راهکار جدیدی در نظر گرفته ایم.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت پیامک تبلیغاتی

شما میتوانید به صورت کاملا قانونی از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. در این روش شما نیازی نیست که سیم کارت تهیه کنید شما تنها یک پنل پیامک با قابلیت عبور از بلک لیست تهیه می کنید و از سیم کارت های شرکت ما برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده می کنید.

با این راهکار شما می توانید به شماره های بلک لیست از طریق خط سیم کارت پیامک ارسال نمایید. لازم به ذکر است که ارسال پیامک با خط سیم کارت هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید روزانه به تعداد دلخواه پیامک انبوه ارسال نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offbulk استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offbulk از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی چیست ؟ رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین  پنل پیامکی ارسال با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: